Tagga sommarlov!

Hej igen!

Detta med plugg och blogg vill inte riktigt gå ihop i min värld just nu. Men känner inte heller att jag har något jättekul att skriva. Hela dagarna spenderas med plugg plugg plugg. Sedan så blir det såklart lite promenader, träning mm. Men ändå!

Förresten, nu när sommarvärmen äntligen kommit till Sverige så blir man ju inte mer sugen på plugg.. Men det får vara motivationen för om typ 5 ½ dagar är jag fääärdig! och sen är jag ledig hela 3 veckor innan jag börjar sommarjobba! Det blir kul! Att jag sedan ska spendera två av dessa veckor i Canada är inte heller helt fel! Där är det riktigt varmt just nu och jag hoppas det håller i sig!

Men tänkte mest smita in, säga hej, och nu fortsätta med plugget. Kämpa på alla nu som har skola kvar, för snart är vi klara!! :)

Tjingeling!


En häftig bild från när vi var uppe i Eiffeltornet förra augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0