Positiva tankar vs. tentaångest

Hejhej!

Efter en underbar kväll igår då Loreen vann Eurovision och en härlig dag med världens bästa damkör idag då vi hade vårkonsert och sedan satt i parken och hade picknick och sjöng och hade det allmänt skönt i solen så är det dags att ta tag i detta med tentaplugget. Det är slutspurten nu. Imorgon är det tenta som gäller! Just nu känns det sådär. Är helt slut av den här värmen och alldeles mosig i hjärnan. Så försöker tänka positiva tankar och ladda mentalt nästan mer än vad jag pluggar just nu. Så om ni har en tanke, en tumme eller tå över, försök tänka positivt för min skulle så kanske det går vägen och håll hårt i fingrar och tår! (Jag känner att jag inte riktigt vet hur jag skriver just nu heller, men men, det går det också!)

Nej nu ska jag sätta mig och läsa lite gamla tentor, försöka förstå något, och se till att få ett grepp om läget. Positiva tankar nu allihopa, okej?

Wish me luck!


Sähär lätt och fri vill jag känna mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0