Låg uppdatering här men jag kickar igång i mitt liv istället!

Hej allihopa!

Någonstans i dammet av Valborg så försvann min ambition till bloggandet igen, trots att jag som alltid har blogg.se som start sida. Nåja, det blir som alltid uppdatering när andan faller in!

Kan säga att Valborg var fantastiskt! Har dock itne överdrivet mycket bilder från helgen. Men men, jag har minnen! Sen har Carro bilderna ;)

Kan säga som att jag går in i en tentapluggsperiod nu och det börjar dra ihop sig för terminens stora tenta! Men det känns skönt! Tentapluggsperioden är min favorittid på terminen! Trots allt kan jag välja nu vad jag gör, när och i vilken fart och ordning. Men förutom att komma igång med plugget ordentligt så kickstartar jag även helgen (och de kommande pluggveckorna) med att köra ett intensivt träningspass ikväll! Finns motivationen så kör jag en morgonpromenad imorgonbitti! Men får se imorgon hur det blir med det!

Men nej nu kör jag igång igen! Under tentaplugget är det fokus på motion, frisk luft, bra mat och såklart plugg! Allt för att vara så effektiv och duktig som möjligt!

Nu kör vi!



Ha en underbart härlig fredagkväll!

/Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0