Utmaning 1 - morgonpromenader

Hejhej!

En tanke jag haft nu ganska länge är att jag ska börja ta morgonpromenader. Denna tanke har jag haft sedans vintern när det var mörkt och grått. Då tänkte jag att jag väntar tills det är ljusare ute. Sen blev det ljusare och jag försökte men misslyckades gång på gång. Antagligen på grund utav att jag är en oerhört morgontrött person! Men idag, äntligen idag, så lyckades jag ta mig upp! Jag hade lagt mobilen nedanför sängen, då jag sover i en loftsäng måste jag ju faktiskt gå upp för att kunna stänga av mobilen. När jag väl stängt av mobilen tänkte jag i 10 sekunder på hur skönt det vore att lägga mig på soffan och halvsova en stund till, men NEJ, jag klädde på mig och tvingade mig själv att gå ut! Väl ute så var det riktigt riktigt härligt! Så imorgonbitti får jag köra samma knep och se hur det går. Men jag hoppas faktiskt väldigt mycket på att jag kommer ut för jag har kännt mig väldigt pigg hela dagen!

Så nu tycker jag att någon annan också ska testa att ge sig på detta med morgonpromenader!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0