Not really my thing

Börjar mer och mer inse att detta med att blogga kanske inte riktigt är min grej, vilket är märkligt då jag varken har svårt för att skriva eller komma på något att säga! Men men, det får bli lite då och då helt enkelt!

Tentan är i alla fall avklarad numera sedans ca 2 veckor tillbaks så 1 vecka tills man vet om man faila eller inte! Mycket spännande :) Idag var det min tur att ta fika till kören så en favorit i repris, kladdkakecheesecake. MUMS! Hehe, vissa i kören som hört om mina berömda kladdkakor^^ Tydligen är dom uppskattade vilket alltid är kul! Gott är det i alla fall! Smaskade i mig varandra liten mumsrest som fanns i bunkar och på skedar när jag blivit klar med bakandet :) Ser fram emot fikan ikväll!^^

För övrigt då? Mycket kul som händer nu! Men kan inte berätta allt på en gång :) Nu är i alla fall min hemförsäkring fixad! Mycket skönt! Alltid gött att få sånt avklarat :) gått och tänkt på det hela janurai. Förstår inte varför jag inte bara helt enkelt tagit hand om det.. Men men :) Inte mycket att göra åt :P Men nu lite plugg och halvchill fram tills kören börjar!

Tjingeling!


Bil från senaste gången jag gjorde en sånhär fin kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0