TAGGAD!

Jag taggar....



... Valborg (Check in 2 weeks)
... Sista seminariet (Check in 4 weeks)
... Tentan (Check in 6 weeks)
... Canada (Check in 7 weeks)
... Midsommarfest (Check in 10 weeks)
... Peace and Love (Check in 11 weeks)



Det är inte konstigt att fokus inte riktigt ligger på plugg just nu! Efter allt detta väntar sommarjobb, drinkar i solnedgången, träning, promenader, bröllop x 2 och förhoppningsvis möhippa x 2!

This spring and summer is gonna be legen ...... wait for it ...... dary!!


Har ni några kul planer?? :)


Midsommar 2011

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också sjukt taggad :) men det är bra att ha massa att se fram emot när skolan känns lite seg! Midsommar förra året riktigt kul ju vilken härlig bild du hade med den har jag inte sett! Smågrodorna in action ;)Jag har iofs händerna lite långt upp ;) haha!

2012-04-18 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0