Söndagsmiddag

Hejhej!

Det har varit en skön och rolig helg! Gårdagen var full av massa möhippeplanering och på kvällen var vi med vänner och spela TP! Riktigt kul! Idag har varit en sån där härligt mysig och lung dag. Men har ändå hunnit med ett inköp av diskmaskin och kamera. Inte jag då, men P!

Jag håller på och förbereder en hemlig trerätters för P! För länge sedan fick han en överraskning i present och ikväll får han den; denna middag helt enkelt! Han läser inte här så jag kan lugnt skriva ut att det blir toast med romröra och kräftoer till förrätt, baconinlindad oxfile med potatisgratäng till huvudrätt och vaniljpannacotta med bär till efterrätt! Detta är typ hans favorit så jag tror nog han blir glad :)

Men nu ska jag fortsätta och fixa lite här hemma! Måste ju få till maten ;)

hoppas ni får en trevlig söndagkväll fylld med god mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0