Busy weekend!

Hej igen!

Har haft fullt upp sedans sist! Torsdagkvälls kursafton resulterade i god mat och röd vin, trevligt sällskap och slutligen dans till stängning! En härlig kväll enkelt! Fick dock betala för den i fredags.. Men så kan det gå! Hade i alla fall oerhört trevligt i torsdag så det får vara det som räknas just nu!Torsdagen började ju som sagt ganska hurtigt med både morgonpromenad och en sväng förbi gymet!

Fredagen blev mest en slappisdag och på kvällen kom P hit! Vi mest myste, åt god mat och kollade massa serier! Lördag blev det gymet 1 ½ timma för mig och P följt av shopping på stan! På kvällen blev det bio och då såg vi Wrath of the titans, som för övrigt hade dom coolaste 3D effekterna på länge! Riktigt cool och bra!

Söndag innebar städdag på nationen och massa slit där i ett par timmar men efterföljt av desto fler timmar i soffan framför film och serier. Helt enkelt underbart! Nu känner jag mig utvilad och laddad för denna veckan som kommer! Dock blir veckan kort då det ju är PÅSK!

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan jag kör igång med plugget!

Ha en fortsatt trevlig måndag!


Behövde mer vårmotivation just nu då det är isande vindar ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0