My boyfriends back

Godkväll allihopa!

Ja, jag går ju till min underbara damkör en kväll i veckan och det är alltid lika lovely! Men något som jag inte vet om det är en fördel eller nackdel är att låtarna lätt fastnar ett bra tag efter man haft rep. Som nu har en melodi med texten: "hey la, hey la, my boyfriends back" helt klart fastnat. Men missförstå mig inte, samtidigt som det kanske blir lite drygt så älskar jag det! Hur underbart är det inte att komma hem, nyna på låten och samtidigt höra de tre andra underbara stämmorna fortfarande klart i huvudet? Me likey!

Hur som haver, som ni kanske märker försöker jag komma igång igen med mina uppdates. Kommer såklart vara mer självklart under veckan och mindre så under helgen. Men jag ska försöka i alla fall! Sen får vi se hur många som hittar hit, ny som gamla.

Det ska iaf bli mycket trevligt att börja skriva mer här igen!

Tjingeling!


En lite äldre bild på kören när vi var i mindre skala. Få men bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0