Fullt upp

Hej hej!

Ja, jag har verkligen haft fullt upp med både skola och vad jag gör på min fritid så har varken haft lust eller känt att jag haft tid med bloggen. Men kan ju göra ett tappert förskö nu igen till att uppdatera! Inte en helt dålig idé tycker jag! Hur som helst, håller på med plugg och att förbereda inför terminens sista redovisning, vilken är imorgon! Så det ska nog bli bra!! Hur som haver, måste plugga nu! Men ska försöka uppdatera bättre här! Händer ju trots allt en hel del kul i mitt liv!

Tjingeling!


Exempel på trevligheter: 1) Halloweenfest på Chalmers!

Kommentarer
Postat av: carro

sv: Det är luugnt! Blir så ibland när man ringer ju ;) Tack tycker båda var jävligt snygga ju! Var kul iaf :) Du får bli lite bättre på bloggandet tycker jag med ;)

2011-11-26 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0