Enough is enough!

Så! Nu får det räcka! Gick upp 7 i morse typ. Tror ni inte att datorn strula och inte ville starta? Jag var liiiite panikslagen i sådär 20 minuter tills den gick igång. Utav alla dagar på året som finns.. Jaja, hade den vägrat starta hade jag som tur var sparat ner tentan på ett usb. Kan säga som så, jag bara visste att något skulle krångla!

Men jaa, nu får det räcka med tentan! Har tagit på mig ordentliga kläder, packat det sista i min lilla resväska för helgen och nu är det inlämning och presentshopping som står på schemat innan det är dags för mig att hoppa på tåget hem till Borås!

Varnar nu för väldigt dålig uppdatering i helgen! Kommer umgås med mina nära och kära, så du bli det sällan mycke tid framför datorn! Men jag ska försöka uppdatera! Annars hörs vi på söndag eller senast måndag.

Hoppas ni alla på en superduperhärlig helg!


Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-03-03 @ 15:11:40
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Denise♥

Hej, snygg blogg! vill du följa mig på bloglovin? om du vill :D

2011-03-03 @ 21:08:05
URL: http://niiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0