Bästisdag

Hej allesammans!!

Förlåt men jag har verkligen inte haft energin till att blogga de senast dagarna. Skolan har helt tagit musten ur mig. Men efter en heldag med bästis så blir det bättring kan jag lova! Dessutom blir hon sur om jag inte bloggar;) Ni hittar henne på adressen http://innanb0mberna.blogg.se om vill läsa!! Därifrån hittar ni dessutom till hennes grymma fotoblogg!

Hur som helst började vi med en thai- och sushibuffé till lunch. Grymt gott! Sedan blev det lite strosande på stan. Riktigt skönt! Hann till och med hänga en stund i min lägenhet innan det var dags för henne att åka hem!

Nu ska jag springa iväg till träningen! Wooho! Inte tränat sedans jag skada låret, dvs för 3 veckor sedan, så ska bli skönt!! Bloggar mer igen ikväll och då SKA jag svara på kommentarer!! Promise! Dessutom visa den bilden från helgen som jag snackat om och kanske något annat kul, som dagens shopping? Nåja, vi får se!

Hörs sen iaf!


Hanna inne på sin sista portion av mat.  
Var här vi kom på att ta fram en kamera^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0