Resumé 2010

Hejhej allihopa!!

Har haft fullt upp det senaste, därav den låga uppdateringen. Ska lägga in bilder från kameran så det kan hända lite mer här också tänkte jag!! Men tills dess får ni nöja er med de få kort jag har från året som gått!


2010 var året då jag i januari fick reda på att jag kommit in på juristprogrammet och på 2 dagar hade köpt en dator, packar mitt pick och pack och flyttat lite norr ut!

Detta år som varit lärde jag även känna massa nya härliga människor. Både i Uppsala & Stockholm!

Vi hade även galet många utekvällar med galet många vimmelbilder!! Hanna var även på besök på våren och kring midsommar.

I maj var Carro & Robert på besök och kring midsommar kom stora delar av vårt härliga Boråsgäng på besök i Stockholm!!

Jag han även med en tur till Turkiet i somras med älsk. Vilket var min första solsemester! Underbart! Inser nu när jag skriver att det är många bilder jag saknar på datorn tyvärr... För köra en resumé av Turkiet kanske?? :)

Semestra även i Helsingborg boende i tält tillsammans med delar av gänget!!^^


I oktober var hanna på besök igen hos mig!! Då passade vi på att ha en fotodag på härliga Djurgården!

Hade även i höstas besök av systerytser under två veckor!!

Har hänt massa mer men detta var en del :)

Nu ska jag försöka bli av med min feber och hoppas att Sverige vinner brons i JVM!!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0