Juristprogrammet - andra året!

Godmorgon allesammans!!

Nu är jag tillbaka i min egna lya efter en mysig helg hos älsklingen. Har haft en superskön utgång, och två mysiga biokvällar. Första kvällen såg vi The Tourist och andra kvällen var det Megamind i 3D. Men är det dags att köra igång igen på allvar!

Idag börjar jag nämligen mitt andra år på juristprogrammet. Känns nästan lite coolt att det första året redan är avklarat, men samtidigt skönt! Detta år gick så fort att de kvarstående 3 ½ åren bara både swisha förbi! Så är verkligen en motivation att kämpa nu! För det går trots allt väldigt fort!!

Så nu ska jag fixa lite här hemma och förbereda mig och möjligtvis ta en lunch innan jag beger mig till skolan.

Och till alla er där ute som också börjar plugget nu igen: NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0