En olycka kommer sällan ensam..

Godkväll allesammans!

Har varit fullt upp hela dagen med att vara i skolan, diska och sedan dra och träna. Dock skada jag mig på träningen. Har sträckt BÅDA mina baksida lårmuskler... Alltså på båda benen! Inte kul! Så har legat med is på låren en gång i timman nu sedans träningen! Dum som jag är slutade jag ju inte träna. Fatta väl inte jag att det kunde vara farligt.. Suck!! Så nu är det INGEN träning på 3 hela veckor!!! Jag som just började komma igång med det och verkligen digga det :O Fan..!

Hur som, i lördags så halkade jag på isen. Fokuserade mer på samtalet jag skulle ringa än att kolla vart jag gick. Nu tre dagar senare när jag äntligen inte är öm så händer detta. Vad mer ska hända liksom?

They travel in three's... Så var är olycka nummer 3 liksom?

Bring it on!!


Kommentarer
Postat av: CArroo

Stackare :( Du får vara lite mer försiktig Gabs ;) men ja jag ringer dig idag o reder ut detaljerna haha :p (om du menade efter 12 på dagen då alltså? märker vi)

2011-02-23 @ 08:29:07
Postat av: Nathalie

Dagens länkar finns nu uppe på bloggen:D Jag har börjat använda mig utav sidan random.org som slumpar fram vinnarna. Så anmäl dig gärna igen<3 kanske har du turen på din sida nästa gång?:D

KRAM

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-12.html#comment

2011-02-23 @ 10:27:06
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- ellerhur !

2011-02-23 @ 13:13:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0