Drömmar - "Lillebror 2"

Godmorgon allihopa!

Hur känns det att ha måndag igen? Inte så pjåkigt ändå väl? Känns i alla fall som att denna vecka kan bli ganska bra! Ive got a feeling ;)

Men nu har jag börjat fundera lite över drömmar. Har nämligen drömt 2 väldigt tydliga drömmar de senaste två nätterna. Ganska skumma egentligen. I den senaste drömmen så fick min mamma och hennes man en till son ihop. De hade inget bra namn för honom så tills vidare kallade vi honom lillebror 2. Eftersom vi ju redan har en lillebror i familjen. Ganska knasigt alltsammans tycker jag!!

Nej nu hinner jag inte fundera mer på mina drömmar! Ska sätta igång och plugga på lite inför dagens sokrat! Se till att jag kan mina rättsfall ;)

Hur börjar eran måndag? :)


En ganska "snygg" bild på mig och min bror från i höstas, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0