Chokladpraliner & Fiskpinnar!

Jaa chokladpraliner & fiskpinnar. Definitivt INTE tillsammans!

Skolan började tidigt idag så jag traskade förbi apoteket på vägen dit. Visade sig att jag bör äta ipren 2 gånger dagligen i minst en vecka för att hjälpa min lilla skada från igår. Så det är ju inte så farligt! Jag bara hoppas benen håller och är redo för en massa dans och party hemma i Borås nästa vecka när hela gänget är samlat för födelsedagsfest!! :)

Efter skolan gick jag på presentjakt, dock till en annan person. Killens mamma. Hon fyllde år igår och ska dit ikväll så behövde något bra. Slutade med en söt liten ask med 12 lyxiga chokladpraliner i, med alla möjlig smaker, sedan ett starkvin att ha till. Tydligen är det de som passar till choklad? Jag litar i alla fall på systempersonalen!

Till lunch blev det tråkiga fiskpinnar m. pulvermos & majs. (Vilket jag för övrigt tycker kan vara okej om det inte blir för ofta!) Så nu är jag mätt och belåten, har packat väskan för helgen och ska försöka plugga lite innan jag ger mig iväg ikväll!! (Fick ni ihop rubriken?;) hehe..!)

Hur ser er dag ut då?? :)


Bild på Carro och jag! Bara för vi prata så länge idag
och för att jag längtar tills nästa vecka då vi ses och
för att jag är så glad att vi kan prata jämt om vi vill! :)
Bilden är från nyårsdagen!

Kommentarer
Postat av: CArroo

<3

(Sen var det ju bra att det stod här med när bilden är tagen ;))

ps. dubbel-parantes här haha beror på blinkiblinki

2011-02-26 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0