Can you feel it, it's finally friday!

Hejsan allesammans!

Då var nog min favvodag på veckan här, nämligen fredag!! Fredagar innebär alltid att något kul händer! Ikväll är det middag med klassen och senare utgång för de som vill. Så ska bli kul att lära känna några fler lite bättre kanske! (För er som inte vet så byter vi "klass" varje termin, allt för att lära oss jobba med alla möjliga människor.)

Så efter skola idag där läraren inte dök upp pga kaos i tågtrafiken och några timmars plugg så tänkte jag nog så sakteliga börja fixa mig!! Sätter på mig förfest-lista på spotify och försöker komma in the mood! Cuz it's finally friday!!

Hur ska ni spendera er fredagkväll ? ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0