As promised

Godkväll!

Som lovat så blir det några ord idag också! Trots att jag är trött och egentligen inte alls orkar så insåg jag hur snabbt det ju faktiskt går att slänga in ett litet inlägg! So here it comes!

Torsdagar är verkligen otroligt officiellt mina pluggdagar! Satt mellan 10 och 5 idag med plugg typ på skolan. Men man får otroligt mycket gjort då dessutom så helt fel är det inte!! Så känner mig förberedd för morgondagens seminarium om Immaterialrätt! Dvs. typ patent, formskydd osv.. Någon som fattar?? :) Just ask annars! Förklarar gärna om någon tycker det är kul :) Lär mig nästan bäst när jag får förklara!!

Sen kvällen, ja den var riktigt härlig. Spenderade 2 ½ timmar med världens bästa kör! Har så himla kul tillsammans med dem!! :) Så är alltid lika pepp efter ett rep med kören!! Sång, sång, mera sång!! Älskar studentlivet här och att det finns sådana här möjligheter. Alla borde engagera sig i något kreativt utöver skolarbete! Kan verkligen rekomendera det!!!!

Sådär, that's that!

Hörs imorgon alla monsterdiggare! ;) Höhöhö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0