Morgonstudier

Godmorgon allihopa!

Sitter och läser igenom så mycket som möjligt nu innan jag måste åka till skolan! Är lite efter men läsningen men hoppas på att min basgrupp är grymm idag! Annars så blir det att råplugga genom läsning innan det är dags för seminariet, men det ska nog lösa sig! :)

Jag tänkte för övrigt bjuda på en liten bild över mitt skrivbord. Skulle vilja kalla det ganska (o)organiserat kaos, eller vad tycker ni? Jag när det gäller skrivbord är ganska löjligt dålig! Kan göra fint och rent men efter 1-2 dagar ser det lika illa ut igen! What to do, what to do? Behöver ett bättre system känner jag!!

Nej nu måste jag läsa! Hoppas ni får en bra dag!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0