Peace & Love

God kväll! :)

Här om dagen fick jag en ganska trevlig nyhet via mail. Jag ska få jobba som funktionär på Peace & Love i sommar!
Såååå AWESOME! Hehe.. Nej men blev jätteglad för ville verkligen gå!! Även killen och kompisarna som sökt fick mail samma dag! Så nu blir det av tror jag!! Hurra!

Sen idag fick jag nyhet nummer 2. Jag har sommarjobb minst 5 hela veckor i sommar! Så nu behöver jag inte oroa mig lika mycket över det. 5 veckor kanske är lite lite, men definitivt så jag klarar mig! Blir massa häng med familj och vänner istället och inte annat liksom!

Nej nu måste jag i säng! Imorgon kör vi igång med Kvalborg! Måste vara utvilad för det kommer bli en lång helg! ;)

Någon annan som ska på P&L i sommar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0