Snooze

Godmorgon!

Bläh! Jag är verkligen ingen morgonmänniska men vissa dagar får man snällt stiga upp ur den sköna varma sängen jättetidigt ändå. Nej, fy! Föresten, är det någon mer än jag som har ett problem med att dom alltid snoozar för länge? Jag lyckas i princip alltid snooza en miljon gånger innan jag ska upp! :P Men jag kommer upp om jag måste (i alla nästan jämt). Nej men det är mycket som ska hinnas med idag. Har mycket skolarbete som ska läsas igenom sen så ska jag röja lite här i lägenheten. Får mitt första besök ikväll så är väl kul om det inte ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig", hehe! Ha varit lite slarvig med att packa upp alla mina saker :) Hade verkligen SJUKT mycket saker! Sen ska alla saker diskas innan de ställs in i skåp så då blir det att jag skjuter på det och kläder känner jag att det är ont om utrymme för så ja. Ursäkter kanske ? :P NEj nu måste jag ta tag i disken innan det blir ett obestigligt berg!

Vad gör ni denna tisdagmorgon i september? :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0