Små gröna män

Godmorgon mina undersåtar!

Hehe.. Nejdå! Jag är bara lite trött. But what's new? Sovit typ 6 timmar inatt tror jag. Vaknade ännu en gång snuvig. Ovanpå det har magen krampat sig två gånger redan sedans jag kom upp. What's up with that!? Måste nog kolla up det snart.. Nåväl. Jag sov i alla fall i natt! Tror det var för jag var så utmattad efter igår natt.

Nej nu ska jag surfa runt lite, och försöka vakna till så jag kan få klart min uppsats i god tid! Är jag duktigt hinner ju nämligen Ida & jag ta en fika efter inlämning, före hon ska hem! Och en fika vill man ju inte gå miste om!

Så nu blir det vakna upp som gäller!
Sen Skriva!

Hur ser er morgon ut mina små gröna män? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0