Låg nivå

Har inte varit mycket uppdate denna veckan och jag är medveten om det. Fick mig en tankeställare om nätet här omdagen. Något jag redan visste men liksom förträngt. Fick mig att tappa suget lite. Men jag kommer igång med nya tag efter helgen! Veckan har gått så fort ändå! Har hunnit med massa skola och sjungit osv! Och nu väntar en underbar helg med älsklingen! Blir massa mys imorgon! Sen är det 260 årsfest på lördag! Är dessutom "bara" 3 personer som firas denna lördag och alla fyller på något vis "stort", så ni kan ju räkna på vad de fyller!

Men nu ska jag göra ett sista ryck med pluggat inför imorgon, så hoppas jag ni får en trevlig helg!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0