Waka Waka

En låt som får mig att hoppa upp från stolen, en låt som får mig att med glädjeskutt vilja dansa rum och kanske skapa lite på rumpan. Ja, allt detta och mycket mer kan man säga om Shakiras låt Waka Waka (This time for Africa). Det är en galet skön låt och jag älskar både att träna till den på ett rumpskakar pass eller att gå ut och skaka loss på krogen! Detta är en låt som är en av mina favoriter just nu och den har såklart en plats på min förfest lista på spotify! Gå gärna och lyssna på min lista föresten och säg vad ni tycker om den!

Blir nog btw inte mycket plugg idag. Har ingen lust. Lite synd! Ska in med uppsatsen om mindre än två veckor. Men men, det löser sig! Nej nu ska jag få i mig lite lunch!

Lyssna och bli glad!



Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0