Music of the day!

Jag har fixat en ultimate förfestlista på min spotify! Den är grym om man gillar att dansa till musik med mycket tryck i eller bara ha den i bakgrunden. Så nu tänkte jag försöka börja presentera låtar från den (eller kanske andra listor också,) med jämna mellanrum.

Här kommer i alla fall ett tips på en skön låt från min Förfest lista!
Chuckie & LMFAO - Let The Bass Kick in Miami Bitch
En superskön lista som är ett måste för festerna tycker jag! Ännu mer stämningsfull nu till sommaren! Lyssna och tyck till!


Nu ska jag försöka plugga en 30 minuter eller nått innan alla börjar komma hem här. Inte varit duktig med plugget idag. Inte ens 3 timmar konsentrerat plugg. Men imorgon får det bli bättring!

B. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0