Julkalendern 2010

Godmorgon alla glada "pigga" människor!

Idag lyckades jag komma upp strax efter 7. Min motivation? Julkalendern!! Visste dock inte att det skulle funka. Men eftersom jag haft sådana problem den senaste tiden så tänkte jag att det var värt ett försök. Och det funka!!

Om julkalendern kan jag säga att den faktiskt verkar okej änså länge! Mysig och julig :) och den får bli min motivation på veckorna nu för att jag ska komma upp!!

Årets julkalender heter Hotel Gyllene Knorren och handlar om en mamma och en pappa och två barn. På något vänster lyckas de köpa ett hotell på glesbygden och nu är det bara att vänta och se vad som händer. Jag verkligen känner julstämningen komma när jag ser på julkalendern. (Även om att det inte är mycket som slår de gamla hederliga julkaldendrarna!) Men kolla första avsnittet och se om ni gillar det i alla fall! På julen får man faktiskt vara barnslig!!

Men nu är det frukost och att fixa iordning sig som gäller!!

Någon mer som sett julkalendern än? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0