Idol 2010 - Vinna eller försvinna!

Godkväll allesammans!

Skrev nyss ett inlägg men allt försvann så jag börjar om.. Blir nog kortare, hehe.. Hur som haver så gick luciatåget jättebra innan och jag tror jag gjorde mig bra som lucia!:) Vi hade hur som helst jättekul! Men nu är det annan sång som står på schemat, nämligen i finalen för Idol 2010! Vem tror ni vinner och vem blir första förlorare? Minnah vs. Jay? Jag tror mycket hänger på ikväll om jag ska vara ärlig. Men Jay har varot den bättre av de två över lag.

Älsk och jag har för övrigt laddat upp med ett glas vitt, naturgodis, cheeseballs och läsk. (Jaa, vi är gottegrisar ibland!!) Men så får det vara en fredag!! Dessutom får jag nog lättare att hålla mig vaken. Är helt död efter en lång och jobbig vecka!

Såå, sista frågan som jag faktiskt förväntar mig svar på:
Vem vinner Idol 2010?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0