En tidig julklapp

Goddagens små sorkar!

Tänkte jag slänger iväg ett inlägg innan jag drar till stan för en heldag av plugg! Nu är det nämligen dags att berätta den första roliga saken. Det är något jag funderade redan för ett år sedan på att köpa men som lades på hyllan i samband med att jag kom in på juristutbildningen och behövde köpa dator istället. Det är även något som jag kommer hoppas ger min blogg lite mer liv och ja,. lite mera bilder!

Jag har äntligen köpt min första digitalkamera! Hihi! Så när jag åker om hem om 2 veckor så ligger den hemma och väntar på mig! Jag är ganska glad över detta och är nöjd att jag äntligen köpt en! Som sagt, det är något som jag själv tycker är ganska kul! Samtidigt hoppas jag att ni också kommer tycka det är kul med mer bilder!

Sån här blev det; en Fujifilm F80 EXR


Så nu hoppas jag på att detta är en bra kamera!

Ha en toppen dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: CArroo

Nice!!! Nu får du ta massa kort ist för mig ;) Vill oxså haaaa! ps. nyår lät nice jag o robert har skaffat mask :) pusss

2010-12-09 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0