Adventskonsert

Godkväll alla fiskmåsar!

Jag känner att trevliga hälsningfraser börjar bli lite utav en grej. Mohahah! Nejdå.. Men tillbaks till verkligheten. Idag spenderade juriststudenten 5 timmar av sitt liv i skolan för att ha lite basgruppsmöte, seminarium och lite annat trevligt! Sedan var det bara att bege sig direkt till uppvärmning och rep med kören för ikväll hade vi nämligen adventskonsert med några andra körer! Det blev faktiskt riktigt bra och jag hade skitkul! :)

Efteråt delade vi på en flaska champagne, skålade för terminen som varit och för nästa år! dessutom drack vi lite glödd och myste innan vi gick ner till Djäknenpuben och där det blev cider och äntligen lite käk!! Så supermys med min damkör!! :)

Nu är jag nyss hemkommen, gick faktiskt hem i kylan trot eller ej.. Hade sällskap en bit av vägen så tog lite längre tid än tänkt. Så en 35-45 minuter. Men men, värmer mig under en filt nu och ska snart lägga mig i sängen och somna med en vetevärmarkudde tänkte jag!

Insåg också att jag har två saker nu att berätta! Den ena får bli imorgon tror jag och nästa grej i samband med körövningen torsdag. Mohahah! (Nej, men nu måste jag sluta med min skratt!!) Hur som helst, två ganska kul saker i alla fall! Men nu chilla lita innan det blir sängen!!

Natti natt folket! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

du gör mig nyfiken :D

2010-12-07 @ 23:20:59
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0