Underbart solig dag

Dagen började lite senare än tänkt, men med underbart härligt skinande sol utomhus! På dagen gick jag  till skolan för ca 4 timmars föreläsning. Med såhär härligt väder så kunde jag ta på mig tajts och shorts med skön vårjacka. Är så otroligt underbart med solsken och det tror jag alla håller med om!

Nu är det bara 2 dagar tills Hanna kommer hit och vi kommer ha superkul! Massa shopping och festandet och annat kul!:)

Men nu måste jag komam igång med plugget känner jag... Skjutit på det och måste bli klar någon gång ikväll. Man blir ju inte piggare. Men men, ha en trevlig kväll så försöker jag kanske få till ett inlägg senare ikväll också!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart jag kan skicka dom:P men gör det imorgon:P

2010-04-13 @ 21:05:17
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0