Thai och Rosé

Hade en riktigt mysig dag igår! Efter skolan så satt jag först med Ida och några till. Vi åt våra lunchlådor och tanken var väl att vi skulle plugga. Så bra gick det, hehe :P Sen mötte jag upp Emilia när hon också var klar. Blev en sväng hem till henne sen en långpromenad i det underbara solskenet! Så klart köpte vi glass också ;) Efter massa slappande framför tv köpte vi thai och gott rosévin och bara njöt av det goda! Såklart med lite godis till efterrätt :P Sen skulle vi föröska plugga lite. Gick inte så bra för mig :) Men hade en riktigt trevlig dag!! Kommer upprepas!

Nej men nu tänkte jag kolla lite idol och så :) Hanna kommer ju sen!! :D Så du hinner jag inte med att slötitta på saker^^ Blir fullt upp i 5 dagar och jag gillart!

Ha en fin dag (i solsken hoppas jag!) :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, du är ju inte världsbäst på att uppdatera nu du :P bara de första dagarna det blev flera inlägg om dagen. skärpning! :D

(som att jag ska säga nåt..)

2010-04-19 @ 21:51:01
URL: http://jonnaahlberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

jaa det är klart du får:P

2010-04-23 @ 16:40:54
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0