Solen skiner och jag är inomhus..

Nu har jag hunnit vara en sväng nere på stan. Min tråkiga syster var aaaldeles för seg för att orka ses sen så hade hon ju "bara" 3 timmar på sig att hitta alla och säga hejdå.. Så kul var det.. Sen var det mindre effektivt med plugget också. Men men, så kan det gå ibland. Look at it from the bright side, at least the sun is shining!!! :) Hade inte suttit fel med en fika på stan i den härliga värmen! Men men, får bli en annan dag tror jag :)


Nej nu ska jag kolla runt lite på datorn och försöka få lite plugg och annat gjort. Sen så får det bli sängen i god tid idag så man orkar släpa sig till skolan imorgon :P

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0