Sol & Snö i April

Det har mycket sedans jag senast skrev här. Det liksom kom av sig lite efter att Hanna kom hit. För jaa, förrförra helgen var ju min bästaste bästis Hanna på besök! Torsdag eftermiddag spenderades med shopping i Uppsala och avslutades med champagne och jordgubbar på mitt rum! Mycket mysigt! :)

Fredag var båda trötta så sov någon timma längre än tänkt men lika bra det, regnade ju ändå vid 8 när vi  tänkt gå upp :P Tills vi att vi kom upp och iväg med tåget till Stockholm så hade solen återvänt! I shopping blev det massa shopping och tillslut spritköpande höhö! Kvällen spenderades med förfest hos rikard och vi var ett härligt gäng! Massa god dryck och många härliga skratt! Kvällen slutade efter en vända förbi viperroom, på subway innan vi slutligen åkte hem till min älsklings P och sov :)

Lördag blev det en seg start men ändå lite shopping igen! Sedan en cider på en irländsk pub innan vi såg Clash of the Titans på bio. It was nice! Denna kväll avslutades med grym bowling!!

Söndag så gick vi upp och åkte till Nacka Forum och shoppa lite till (A) Det blev en dyr helg men vi hade kul! Tur vi inte ses jämt säger jag! Hade vi aldrig haft råd med ;)

Måndag åkte han tillslut hem.. Men vi ses ju snart igen!:) Både innan denna termin är slut och i sommar! Har massa spännande och kul påhitt att se fram emot :D


Förra veckan var btw SKUM! Det var snöstorm en heldag. Nästa dag var det supervarmt! Men det har varit bra!


I helgen sjöng vi på en herrmiddag med kören och vi hade grymt kul och sjöng och rockade!!


Nu är det en ny vecka och Hanna tyckte jag kunde blogga om min mat:P Så jag säger väl som så att jag är duktig på matlagning :) Gjorde ris och räkor idag som jag hade med en grillsås. Super! Såsen var kvar från igår då jag gjorde kyckling och klyftpotatis. Jaa, jag är helt enkelt duktig på mat;)

Talk to you later! ;)

B. Bye!


Hanna, Becca och Jag förra fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0