Red Bull och snacks!

Haha! Fick just en impuls när jag skrev rukriken att sätta in Red Bull och Vodka! Tänkte nämligen inleda med att säga att jag sitter och pluggar (eller iaf borde sitta och plugga nu) och att jag då laddat upp med red bull och snacks! Hade suttit fin fint med lite vodka istället kanske? Höhö! ;)

Nej men skriver på min uppsats. Vet ju att jag inte kommer vara så duktig nu i slutet av veckan kanske. Men får jobba på disiplinen. Blir nämligen hårdträning på den om jag ska få denna uppsats klar till tisdag nästa när jag tänkte lämna in den!

Kan för övrigt nämna att jag igår åt min första mjukglass för i år! Självklart var den tänkt av nötkross. Mums! Satt även kvar ett par timmar igår och jobbade med skoluppgifter efter att skolan var klar.


Nu till mindre roliga saker. Får inte använda mina linser nu igen. Buhu!! Tydligen har jag fortfarande gråa fläckar på hornhinnan så går utan linser en vecka nu minst.. Kanske ska boka tid hos ögondoktor som kan avgöra om det är fritt fram att fortsätta använda linser eller ej! Håll tummarna!! Men men, jag som verkligen "ääälskar" att gå ut och hitta på saker med glasögon på... Brukar oftast sluta med att jag går runt halvblind^^ Gillade verkligen när jag och Bästisen ibland kollade på folk som körde förbi i bilar. Jag hade inte glasögon på mig och skulle avgöra om de var killar eller tjejer. 99% av gångerna sa jag att tvärt emot vad det var. Lyckat!! Nej men jaaa.. Ni fattar grejen kanske? Glasögon funkar men inte när det är partytime! Hoppas iaf jag har linser tills Carro kommer hit nästa vecka för då är det FEST! :D

Nej nu måste jag vara duktig igen:)

Vi hörs!!

B. Bye!


Bästaste Carro i England 2008 :)<3

Kommentarer
Postat av: CArroo

naaw :) England det var tider det blev det lite supande där med ;) Jag fick testa linser idag! Var kul, känner mig naturbegåvad för gick ganska bra men det var svårt att ta ut de i början! Det är ju snyggt med glasögon men kan förstå att det är lite besvärligt när man ska ut o dansa o sådant, det är ju kul när man kan välja och inte måste ha det. Muums för glass och nötkross är absolut godast :D får vi äta när jag kommer. Du behöver ju iaf inte se om det är kille eller tjej för du har ju redan en kille så du behöver iaf inte råka ragga på en tjej ist för kille ;) Ses om en vecka nu imorgon då :)

2010-04-28 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0