After school time.. Men på torsdag kommer bästisen!

Upplägget är ju som så att vi inte har så mycket fast skoltid och ska plugga mest på egen hand. I min värld brukar det inneböra att jag har det rätt slappt. Men men, så kan det gå ibland. Som tur är pluggar jag iaf så jag klarar av mina lektioner :) Som tex den idag, den gick heeelt ok! Dock inte topp ;)

Nu är det ju också bara 3 dagar kvar tills bästisen kommer hit:) Jippie! Vi två har ALLTID galet kul när vi hittar på något ihop :) Vi och våra små miniäventyr^^ Hehe (H)

Nej men nu ska jag värma lite lasagne som jag var duktig och laga och gjorde en bamseportion i fredags så det finns fortfarande lite kvar. Mums! Till det ett glas färskpressad apelsinjuice ;) Hon jag bor inneboende hos har juicepress och jag är inte över drivet förtjust i att äta apelsiner som de är :P Så var de ju på rea i förra veckan också så jag tänkte varför inte lite färskpressat ? :)

Nope men nu ska jag fixa käääk och kolla lite ABDC från förra veckan! (Finalen från Americas Best Dancecrew) It's NIICE!!

Hörs sen ;)


Bästisbus sommaren -06

Töntar påväg till Håkan @ Liseberg sep, -07

Tönt bus!

Sthlm själva för första gången, sommaren 2008, träffa min pojkvän för
första gången och bo på vandrarhem och sedan pojkarna :)

Vi är helt enkelt bästa vänner och kommer alltid vara det<3

Kommentarer
Postat av: CArroo

Söta ni är :) ja jag kunde ganska snabbt gissa att det var du speciellt när du gav mig länken innan jag såg din kommentar ;) Ska bli kul att hälsa på dig sen med!! Partyy on! Bra att du kommit igång o skriva du fast man brukar ju vara duktig i början ;)

2010-04-12 @ 13:21:42
Postat av: Hanna

naaaw vad söt du är:) härliga bilder:)

vi kommer alltid vara bästa vänner<3 always and forever:)

2010-04-12 @ 23:24:39
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0