Tisdag

Jaa, suck! Att det aldrig ska gå att ha ett nogurlunda flyt i skrivandet här då!? Det har ju gått en gång i tiden så varför inte? Nåja! Jag skriver när det blir av. Just nu är vi mitt uppe i skatterätten här! Det innebär ganska mycket läsning men är väldigt kul faktiskt!

Dock är det svårt att behålla fokus i nuet när det enda jag tänker på är resan hem i påsk eller att jag får besök i Valborg eller det faktum att jag flyger till Canada i juni! Med så roliga saker i kalendern är det svårt att behålla fokus men det går! Dock är det skönt att ha dessa saker att se fram emot då skolan faktiskt känns lättare då.

Nej nu måste jag sluta svamla om detta känner jag! Dags att fokusera på plugget!

Tjingeling!


En bild från åkanten på förra Valborg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Å vad kul att du börjat blogga! Och Å vad jag längtar till Valborg med denna bilden :) Bra motivation för mig här i mitt pluggande! Det skapar lite fokus i alla fall när man vet att man har något roligt att se fram emot när man är klar :)

2012-03-28 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0