Mot Sherwoodskogen!

Hej!

Mot Sherwoodskogen är det som gäller! Eller ja, i alla fall nästan.. Ska resa norrut och hemåt! Min första destination är Stockholm och ett besök i killens nya lägenhet! Han har sovit första natten där nu så ska bli kul att se hur det ser ut!

Bloggen har tyvärr varit lidande alldeles för länge nu känner jag! Hur svårt är det egentligen att kläcka åtminstonde ett ynka inlägg om dagen!? Men men, skola har kommit i vägen sen har jag ju såklart firat en fantastisk jul och nyår i Borås / Helsingborg med familj och vänner så då har jag helt enkelt inte varit supertaggad på att sitta framför datorn. Ha tagit tillvara på all tid som var möjlig med familjen istället och det har varit toppen!

Men nu håller jag då på att packa det sista för en lång och tung resa hem! Har som vanligt för mycket saker att släpa på! Men blir så när man har skolböcker som tar upp en HEL väska. Då behöver man en till för kläder helt enkelt! Men nu är allt nerpackat tror jag. Så bara att sätta sig på tåget så löser sig det mesta!

Hoppas er jul och nyår har varit toppen!!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0