Ur fokus

Bla bla bla.... Ungefär känner jag just nu med min uppsats. Mitt fokus är inte det bästa när det gäller att skriva idag (denna vecka?) och inte hjälper det att jag inte vet VAD jag ska skriva. För första gången när jag jobbar med en uppsats så är det helt blankt! BLÄÄ!! Vet inte alls vad jag ska göra heller för att få igång min tankeverksamhet. Det som är tråkigast med att jag har så svårt att fokusera på skrivandet och glider in på annat är att båda träning och körrep blir lidande och det SUGER! Jag vill träna och jag vill sjunga men när jag är så här KASS på att få ur mig en uppsats så går det helt enkelt inte som jag vill riktigt...

Jaja, det är väl bäst att jag sätter igång igen och försöker i alla fall. Har jag tur kanske jag hinner sjunga lite ikväll i alla fall! Suck!

hoppas ni har en mer effektiv dag än jag i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0