Perfect start to a perfect day

Godmorgon allihopa!

Idag kommer Carro hit, woho!! Det kommer bli hur kul som helst i helgen! Men innan dess är det lite kvar som ska städas, diskas och framför allt pluggas.. Men så tar jag helg och njuter av vad som komma skall! Kul kommer det bli i alla fall! ;) Tänkte förresten jag skulle visa min underbart härliga frukost jag hade igår. Jag var så sjukt hungrig när jag vakna (precis som jag varit hela veckan) så jag dukade upp det som behövs för en perfekt start på dagen! Detta är nog min favoritfrukost just nu! Vad är eran favorit?


Naturell yoghurt m. frusna hallon & blåbär, skivad banan och världens bästa musli. Rågbröd m. leverpastej och ett glas härlig apelsinjuice. En bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Valborg var grymt :D Japp jag såg den filmen :) Tänkte på att du har sagt att ni alltid brukar se den med. Riktigt bra var den! Det nybakade brödet blev sådär men var ganska gott ändå :p Ska nog baka mer i veckan nu men synd att du inte bor närmare hade du kunnat få ;)

2012-05-03 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0