Friday I'm in love

Hejhej!

Hur har ni det? Idag känner jag mig otroligt mycket piggare och gladare! PM är inlämnat och jag kan ta helg! Efter inlämning blev det en sväng på stan med en vän. Lite belöningsshopping kanske ;) Blev i alla fall att jag köpte en "hårmunk", lite fjädrar att ha i håret och SNYGGASTE klänningen på stört länge! Jag såg den, och föll för den direkt! Jag är kär! Kommer ha klänningen med svarta strumpbyxor (iaf tills det är varmare) och så antingen mina rosa platåer eller mina mördarklackar! I'm so totally in love! Den var så sjukt snygg på!

Nu ska jag snart röra mig ner till stan igen genom snökaoset! Ska ta en juice med en annan vän och bara hänga lite! Så jag har fått en toppen start på helgen (minus snön då) och ikväll blir det bättre! Ikväll är det nämligen dags för mig och älsklingen att se Spamalot! WOHO!

Men nu måste jag rusa!

Tjingeling!


Klänning från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0