Busy Busy Busy

Det blev ingen Maggio i fredags. När Hanna och jag väl kom fram hade de stängt insläppet pga att de nått sin maxkapacitet (!) Detta hade vi inte trott då det på Håkan aldrig var ett sånt problem medans det när The Ark Spelade var väldigt fullt och stängdes tidigare (den gången med oss på rätt sida av staketen). Men det gjorde oss inget, vi såg ju båda Maggio på Peace & Love i somras! Vi knallade istället varvet runt till centralen, dvs djurgården bort och sedan strandvägen. Det fick helt enkelt bli en liten mysig promenad och pratstund istället. Inte helt fel det heller!

I lördags var det sedan fullt upp igen. Lite shopping och lunch ute på dagen med P. Sedan på eftermiddagen och kvällen mötte vi upp med Hanna, Becca och David för lite sminkande, hårfix och photoshoot. Bilderna blev helt otroligt grymma och jag hoppas att snart kunna byta header på bloggen! Kommer dock inte bli bättre utlagt än nu. (Jag är tyvärr ganska oteknisk när det kommer till datorer.)

Detta är väl ungefär det intressanta som hänt sedans sist^^ Sen har det mest varit slötittande av serier och föreläsningar och plugg. Helt enkelt inget som intresserar andra speciellt mycket..


Jag tänkte föresten jag skulle bjuda er på en bild utav mig och Hanna från i lördags! Den blev riktigt fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0