Det här med att blogga

Hej igen!

Ja, vad kan man säga? Jag är nog ganska usel på det här med att blogga! Men till mitt försvar så har jag känt mig oerhört upptagen! Jag vill ju egentligen blogga! Speciellt för de som jag kanske inte alltid träffar lika ofta. Sen kan jag erkänna att med alla de timmar jag spenderar framför en dator varje dag på veckorna så borde jag faktiskt få tummen ur och kläcka ett inlägg om dagen åtminstonde under veckorna!

Men nu ger det ett försök igen! Idag tänkte jag säga att förra helgen blev grymt bra! Var hos min vän Carro i Kalmar och det var så sjukt bra alltsammans! Tror faktiskt inte det kunde vart mycket bättre. Så, så var det :)

Så detta var det jag ville ha sagt för denna gång! Nu ska jag fortsätta skriva rent anteckningar en stund innan det är dags att traska iväg till Ica och handla veckans mat!

Hej sålänge!


Me and my friend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0