Veckan i bilder


Mina hemmagjorda biffar med blomkålsmos & sjukt god sås!


Förrätten i fredags här hemma. Ungsrostat bröd med olivolja, parmaskinka, salami och olivröra!


Storkören i aulan igår


Världens ÄCKLIGASTE kladdkaka! Aldrig smakat något så illa.. Dessutom en äcklig sås till. Varför förstöra ett vinnande koncept!?


Gasquen! Runt 350 pers tror jag. Galet kul!


Fina flickor!!!



Jag inser när jag lägger upp bilder, att det är mycket på mat. Det är nog trots allt ett stort intresse som jag har, hehe.. Men har haft en riktigt bra vecka och nu tänkte jag avsluta den med en god söndagslunch och lite mys framför tvn innan jag börjar plugga ikväll igen!

Hur spenderar ni er söndag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0