Fast Rewind

Hej allesammans!

Har insett att helger verkligen inte är min starka sida och att början av skolveckan jämt är helt hopplös! Ska försöka bättra på det!! Hur som haver, jag åkte till Stockholm i fredags.

Fredagkväll spenderades först med killen och hans mamma och syster på pizza hut där vi åt gott, drack vin och hade det allmänt trevligt. Sedan var det dags för Romeo & Julia på Göta Lejon! Det var så SJUKT bra! Jag älskar verkligen musikaler och önskar varje gång att det var jag som fick stå på scen!!!

Lördag var det mest chill. Sen blev det Heron en sväng på kvällen för häng med vad jag kallar "stockholmsgänget"! Hehe.. Så såg vi the Adjustment Bureau med Matt Damon och Emily Blunt i huvudrollerna. Gillade filmen! Ganska nice! Sen får vi se om man ser den igen, men helt klart sevärd!!

Söndag var mest en såndär härligt skön mysdag! Älskling och jag fick städa bilen i solskenet och sedan stå i biltvättkö över en timma! Sådär segt, men men.. Sen åkte vi iväg en sväng och shoppa lite i Nacka! Mysigt! Kvällen spenderades med att titta på Idol. Me like American Idol!!


Nu måste jag försöka sätta igång med plugg igen!! Såååå trött!

Hoppas alla andra också hade en toppen helg!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0