Clouds on my sunny day

Hej allesammans!

Nu har det minsan varit lite dött här ett par dagar. Tänkte dock jag kör en bilduppdate i helgen igen. Kan säga som så att det finns en hel del matbilder. Men mat är ju gott?? Hehe..

Hur har er vecka varit då?? Min har varit ganska bra ändå skulle jag vilja påstå!! I måndags blev jag lite sminkad på Åhlens color days. Var riktigt kul! Lärde mig massor också! Så i helgen får jag testa alla mina skills ;) Skolmässigt har det varit en bra studievecka! Haft bra flyt! Bara idag som jag varit lite seg i starten! Vägs väl upp av att jag sitter sent och pluggar ikväll!! Ska börja jobba på en uppsats. Om ett tag kanske det är dags för ett inlägg som tipsar som något som har att göra med att skriva uppsats?

Nej nu måste jag få i mig lite frukost så att jag kan börja sätta igång med plugget!!

Hoppas ni får en awesome torsdag!

Tjingeling!

(Ps. Idag är skyn full av massa moln till skillnad från den underbart solklara igår!)


Denna flygdag var det mindre moln och härlig solnedgång!

Kommentarer
Postat av: CArroo

Ja visst var den bra men ja tyckte också det med slutet var kasst - vill se mer!!... kommer säkert fortsättning - seegt,, ja fast jag tyckte faktiskt den var bättre än twilight men ändå blev det ju tjatigt eftersom man redan sett en liknande grej :p



Du får komma igång och blogga bättre tycker jag :)

O just det skulle skrivit med att kameran från gymnasiet blir nog svår att hitta och din halsduk med men man vet ju aldrig med mig ;) Jag är bra på att gömma saker för mig själv! Lite virrig ;) hehe



O ja mat är alltid kul ju! Mums ;) Fin bild du hade med :)

<3

2011-04-05 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0