StudieMode

Då har jag kommit in i pluggmode igen! Ganska skönt efter en måndag & tisdag med alldeles för lite gjort.. Men kände att det var okej denna veckan. Var dessutom mysigt med älskling här i början på veckan! Så nu när jag kommit in i min skolmode så har bloggen kommit i bakgrunden. Men här min uppdate för idag! Tar bilder och visar från måndagsmiddagen nu senare i veckan istället! Men det kommer! För måste verkligen tipsa om maten! :)

Men nu är det sängdags! I morgon är det torsdag och för er som pratar med mig ofta så vet ni att det innebär en heldag i stan för plugg och annat trevligt. Dvs, plugg mellan 9 & 18 typ, sen så innebär torsdagar även kör!! Såå kul! :)  

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0