Skakis och BAKIS!

Godmorgon allihopa!

När klockan ringde i morse så insåg jag något fruktansvärt. Jag är bakis!! Men men så blir det väl när man blandar vin, drinkar och cider. Nåväl, jag hade en grymt trevlig kväll med klassen igår!! Så det var d värt! Mår trots inte så dåligt. Inget som inte ett glas oboy och en smarrig macka inte kan fixa.

Sen ska jag ju snart iväg på lördagsfika med Emilia!! Så det lär bli gott :) och välbehövligt^^ Tänker mig något med massa bröd och sen avslutning med en god macka!! Hm.. Ja så får det bli! Bakiskäk idag! Hoppas det är vad vi får ikväll med kören också!! :D Hehe^^

Nej nu ska jag chilla framför datorn, kolla någon serie och så käka lite frukost :)

Någon mer som känner sig bakis idag? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

så ska det vara dagen efter en klassfest, bra jobbat ;)

2011-02-14 @ 13:09:37
URL: http://malinassarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0