Hey ho, lets go dancing!

Godkväll allesammans!

Någon mer än jag som haft en halvtaskig pluggdag? Suck säger jag bara!! Helt hopplöst verkligen! Hur som helst ska jag försöka vända kvällen med lite träning, så är nu iväg och gympar!! Hoppas att lite skutt & lek och skak på rumpan ska få igång kroppen så jag orkar resten av veckan ut!

Tror det är bristen på frisk luft idag och att jag tränat för lite på sistonde som gjort mig såhär, Nej skärpning nu!!

Mitt nya mål, träna 1 gång i veckan minst!! (Har jag 2 tillfällen som mål blir det ibland inget för att min hjärna funkar som så att hinner jag inte det ena så utesluts det andra. Dubbelsuck!)

Nej nu ska jag iväg! Vad gör ni ikväll??


Ready, set, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0