Uppdate

Hej igen!

Äntligen känner jag att tid finns för att sätta mig ner och skriva en rad eller två! Helgen bestod som vanligt av massa massa jobb! Dock spenderades en supermysig kväll tillsammans med David & Becca! Den bestod av massa skratt, spel, skämt och som vanligt, genomgång av spelreglerna säkert 10 gånger ;) Precis så en kväll med gänget ska vara! Diskuterade lite inför jul och efter årsskiftet. Har bara en massa trevligheter som väntar!
Igår var det plugg med Ida och lite föreläsningar! Fick dels veta mer om detta med utlandsstudier. Kanske blir det en resa till Singapore? Vem vet ;) Men antagligen inte just dit! Är nog svårt att lyckas få en plats! Kvällen spenderades dels med att diska och dels med att öva inför kvällens julkonsert! Woho!! Kommer nog blir riktigt lyckat! Och just nu? Ja nu är det plugg som gäller inför morgondagens seminarium! Så bara att läsa på så att jag hinner klart!

Nej nu ska jag fortsätta här! Tänkte bara säga ett litet snabbt hej!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0